Deel jou getuienis
Klik Hier
TEKEN IN OP LIG-TYDSKRIF
Lees Meer
Previous slide
Next slide
Search

geloof

Gebed vir my gesin: 8 kort seëngebede

Dit is ons voorreg én ons plig om vir ons familie te bid. Maar wonder jy: “Hoe kan ek intree in gebed vir my gesin?” Daar is talle Skrifgedeeltes wat jou hiermee kan help wanneer jy vashaak in gebed. Wanneer

Lees Meer
Pinkstertyd is die tyd van die Heilige Gees. In hierdie besonderse weke in die kerklike jaar word die uitstorting van die Gees gevier. Wie is Hy? En, veral, wie is Hy vir jou?

Wie is Hy, hierdie Heilige Gees?

Pinkstertyd is die tyd van die Heilige Gees. In hierdie besonderse weke in die kerklike jaar word die uitstorting van die Gees gevier en word daar opnuut oor Hom nagedink. Wie is Hy? En, veral, wie is Hy vir jou?

Lees Meer
In Grieks is daar vier verskillende woorde vir liefde: storge, philia, eros en agapé. Vir die huwelik om oor ’n lang tydperk te kan werk, is al vier hierdie ‘liefdes’ nodig.

Kom ons praat oor die liefde

In Grieks is daar vier verskillende woorde vir liefde: storge, philia, eros en agapé. Vir die huwelik om oor ’n lang tydperk te kan werk, is al vier hierdie ‘liefdes’ nodig. CS Lewis het in 1958 ’n reeks praatjies op

Lees Meer
Waar begin mens leer om te bid? Gebed is ’n persoonlike saak, en is dikwels ook omstrede. Hoe behoort ons te bid? Wat sê God se Woord oor ons woorde aan Hom?

Leer om te bid

Waar begin mens leer om te bid? Gebed is ’n persoonlike saak, en is dikwels ook omstrede. Daar is gelowiges wat met hul onfeilbare resep vir gebed te koop loop; daar is moedeloses wat lankal ophou bid het. Hoe behoort

Lees Meer
'Hoekom sukkel ek om te bid?' Té dikwels vind ons dat ons woorde voor God ontoereikend voel. Só kan jy leer bid uit die Bybel.

Jou bid-woorde te min? Leer só bid uit die Bybel

‘Hoekom sukkel ek om te bid?’ Té dikwels vind ons dat ons woorde voor God ontoereikend voel. Dit is asof ons geestelike reis gekortwiek word deur ons biddeloosheid. Daar is raad hiervoor, sê dié wat met dieselfde probleem worstel. “Kom,”

Lees Meer

Kry
LiG

Jou daaglikse inspirasievennoot.

Die LiG-app is nou beskikbaar vir jou selfoon. Installeer dit vandag nog.